Imorgon gäller det!

Imorgon blir en väldigt nervös dag för då avgörs våran serie. Det kan fan inte bli mer spännande än såhär. Gideonsberg möter Örebro, och vi möter Avesta. Det är alltså vi, gif och örebro som gör upp om 1,2 och 3:e platsen i serien. Vinner Örebro så kan i princip inte vi vinna, då skulle vi behöva göra mer än 11 mål imorgon, vilket känns väldigt svårt. Men vinner vi mot Avesta och gif slår Örebro så är det vi som vinner serien. Men förlorar vi mot Avesta och gif slår Örebro så är det dom som vinner... Imorgon gäller det, må bäste lag vinna.
 
Wish us good luck
 
 
 
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lyka till, kör hårt :)

2012-09-14 @ 23:54:20
Postat av: Anonym

Det va från mig ;)

2012-09-14 @ 23:54:54
Postat av: Anonym

Men vafan haha. Jag skriver ju i mitt namn men det syns inte. Ska, de två förra inläggen va från mig /Linda ;)

2012-09-14 @ 23:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: