Hejdå Arena!

Idag var jag på Arena för första gången på några månader. Jag fryste mitt medlemskap under fotbollssängonen eftersom jag visste att jag aldrig skulle hinna träna där. Men nu har jag betalat för en månad så idag passade jag på att träna innan jag åkte till Västerås. Det blev ett av mina favoritpass, x-fit, och satan vad jag var trött efteråt.
 
Men nu har jag bestämt mig för att säga upp mitt medlemsskap på Arena eftersom jag numera bor i Västerås, så idag bröt jag mitt kontrakt, men jag får träna fram till 26 oktober, så några pass hoppas jag att jag ska hinna med när jag är hemma i Fagersta. Det var riktigt sorgligt att bryta medlemsskapet för jag har verkligen älskat att träna där, det har varit toppen. Men nu funderar jag på att bli medlem på friskis här i Västerås istället.
 
Efter träningen åkte jag hem till Rasmus för att käka mat som mamma bjöd på, tack för det!
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: