Guten morgen.

Godmorgon på er jag har precis ställt mig och börjat laga mat som jag ska hinna äta innan matchen. Hör och häpna, jag ska äta lax och potatis, nu blev ni väl förvånade? Har en känsla av att jag kommer tröttna på att äta lax och potatis snart. Men man blir ju smartare av att äta fisk, och det kan ju jag behöva, så det är väl bara att köra på till jag är så trött på det så att jag bara vill spy. Fram tills dess kanske jag har hunnit blivit så pass smart att jag lärt mig laga någon annan maträtt.
 
 

Matchdag
 
/M
 

Kommentarer
Postat av: Anna

- Ledsen för supersent svar, men ja. Håret blir jätte stelt, så det är nog bäst om man är hemma hela dagen! Kramar :)

2012-09-02 @ 14:50:58
URL: http://aannaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: