Today's workout

Idag tänkte jag att det var dags att försöka jogga lite lätt för att se hur magen skulle reagera efter allt dribblande med medicinen. Nu har jag gått upp på medicinen igen, eftersom jag inte vill åka till USA och spendera hälften av tiden på toaletten eller med att ha jävligt ont i magen. Därför tror jag även att löpningen gick okej idag. Hade självklart ont i magen, trots att jag fick springa väldigt långsamt och stanna efter halva vägen för att magen skulle stå ut. Känns inte alls bra att det ska vara problem med att springa 5 km nu när jag gått ner på tabletter och när jag åt som tidigare så kunde jag springa några mil på en vecka, utan problem.... men jag är nöjd att jag kunde jogga överhuvudtaget, ska passa på att njuta nu, innan nedtrappningen börjar igen.
 
 
Det blev iallafall 5 km löpning och 40 minuter styrka.
 
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: