Shopping

Idag åkte jag, Oskar och christer till shopping-mallen och jag skulle få shoppa för första gången i USA. Jag fick med mig lite grejer hem trots att jag bara "fick" shoppa i tre timmar, hehe. Tyckte synd om killarna som verkligen hatar att shoppa, nästa gång tror jag nog att de får droppa av mig där själv så att jag kan få gå och shoppa i lugn och ro, utan att behöva ha dåligt samvete för att dom ska behöva sitta och vänta på mig.
 
Allt här nedan fick jag för 1800 svenska kronor, väldigt nice måste jag säga, då bara skorna kostar 1200 i Sverige. Jag älskar USA's shopping.
 
 
 
/M

Kommentarer
Postat av: Linda

åh va snygga grejer :) !! va kostar nike skorna där? hälsa oskar ! saknar dig <3

Svar: Tack ;) de kostade typ 650 kronor :) Han hälsar tillbaka :) Saknar dig också!<3
Mikaela Sandström

2012-10-25 @ 14:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: