Om en vecka befinner jag mig i Lousiana.

Om precis en vecka befinner jag mig på andra sidan Atlanten, närmare bestämt i Lafayette, Lousiana. Gud vad jag längtar, vill bara att jag ska vara framme och ha den där flygresan överstökad, så att jag kan mysa med min pojkvän i två veckor.
 
Under tiden jag är där ska vi kanske åka till Houston och New orleans som är väldigt stora städer. Jag tror att houston är med i top fem av de största städerna i USA, helt okej om ni frågar mig. Det ska bli otroligt kul och spännande att besöka USA, trots att jag varit där förut, men jag var ju bara 9 år så jag kommer inte ihåg allt. Antar att jag kommer uppskatta det mycket mer nu när jag är "vuxen".
 
 
 
Houston
 
New Orleans
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: