Min mage kan gå och dränka sig.

Nu har jag kommit hem från två riktigt trevliga dagar i Falun. Linda& Sandra bjöd på riktigt fint fika, kan dock inte svara på om allt var gott eftersom tarmjävlen inte tillät mig att äta speciellt mycket. Men utifrån hur mycket pappa åt så måste det smakat precis lika bra som det såg ut. Bakelserna var så otroligt fina, riktiga konstverk.
 
När jag kom hem hem så satte mig på testcykeln och körde 10 minuter uppvärmning + 40 st tabataintervaller. Väldigt, väldigt jobbigt måste jag erkänna. Idag har varit en riktigt bra träningsdag med powerwalk och cykling, sånt som jag kan syssla med nu när magen är kass.
 
Jag skulle gärna byta ut hela tarmen just nu, tänk om det vore så enkelt. Nu när jag gått ner på tabletter så kan jag fan inte äta någonting... Äter jag godsaker så slutar det med att jag får sitta på toaletten. Äter jag grönskar så hamnar jag på samma ställe och snart ger jag upp. Jag ska förmodligen ringa och fråga läkaren om jag kan börja trappa upp på medicinen nu innan USA för så här kan jag inte ha det.
 
 
 
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: