Medicin och böcker, fyfan vad dyrt!

Igår var jag ju hos doktorn, men jag hade ingen infektion och förmodligen är det nedtrappningen av medicinen som börjat spöka. Huvudvärk varenda jäkla kväll, ont i magen och mår allmänt dåligt. Det positiva är att jag snart kan börja träna eftersom jag inte har någon infektion, jippiyey! Fick även hämta ut en ny astmamedicin som ska ersätta två av mina andra, så nu kommer jag bara ha två astmamediciner istället för tre, vilket blir skönt. Det tråkiga var bara att den var så jävlajävla dyr, 177 kronor och då tror jag faktiskt att jag har runt 50% rabatt. I helgen ska jag ta med mamma på storshopping på apoteket och hämta ut mina andra mediciner som det är dags att hämta. Skönt att få sånna där tråkiga men nödvändiga grejer betalda ibland, eller okej väldigt ofta.
 
Idag klickade jag även hem 3 böcker från adlibris och har även köpt tre begagnade, alla till nästa kurs, allt har gått på 1700 k. Som tur är så ska jag få låna de pengarna av mina föräldrar, ska betala tillbaka dom när jag kommit hem från USA.
 
Utan mina föräldrar skulle jag helt enkelt inte kunna spara så mycket pengar som jag kan och alla de pengarna går ju åt till USA-resan, så det är jag sjukt tacksam över! Ska städa deras hus hundra gånger om som tack!
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: