Löpning i parken

Hallå där!
 
Just nu är klockan halv 12 här och vädret är strålande. Det är ca 25-30 grader ute och det är så underbart. Imorse stack jag ut på en liten joggingvända i parken, som är det enda stället jag hittar till, så antar att det kommer bli några vändor dit. Dock fick jag jäkligt, jäkligt ont i magen så imorgon får jag nog ta och promenera istället. Antar att jag kommer ha väldigt ont i magen under den här resan eftersom det är lite svårt att hålla sig från att äta massa onyttigheter. Efter löpningen körde jag lite mage och sen åt jag en god frukost som Oskar lagat åt mig.
 
Ikväll ska vi förmodligen gå på en amerikansk fotbollsmatch och jag tror att det är skollaget som spelar. Matchen sänds tydligen på kanal 10 i Sverige, så jag antar att det är en väldigt stor match. Det ska bli sjukt kul att se en match även om jag aldrig sett en förut och inte kan reglerna för fem öre.
 
 Bilden är från igårkväll när vi käkade godis och kollade på film.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: