Föreläsning och sen Espresso house.

Idag började jag inte fören 13.15 och därför tog jag en rejäl sovmorgon innan jag begav mig mot skolan och kursens första föreläsning. Det var en helt okej föreläsning, lite småflummig bara.
 
Efter skolan drog jag, Towe och Abir ner på stan för att ta en fika på espresso house. Jag knaprade laktospiller och käkade både kladdkaka och drack frapino, mums vad gott det var men det kommer jag få ångra. Men tänkte att jag ändå kunde passa på att äta lite skit idag, då jag har tänkt att ta en vilodag från träningen.
 
Ikväll blir det svenska hollywoodfruar.
 
 
 
 
Thank god för mjölkpillrena.
Så här såg jag ut idag.
 
Fina armbandet på.
 
/M

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: aw tack så mkt!
vilket fint armband :)
kram

2012-10-09 @ 20:40:07
URL: http://sjufoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: