Alligatorer på campus...

... Ja det finns faktiskt alligatorer på deras campus.
 
Idag på dagen gick jag, Oskar och christer till campus där dom skulle visa mig hur det ser ut och speciellt visa det lilla "träsket" som finns på skolan, som har både alligatorer, sköldpaddor och stora fiskar... Kändes mer som om jag var på ett zoo än en skola, men måste säga att det är imponerande att de kan ha djuren där, som såg ut att må hur bra som helst i det strålande vädret.
 
Som ni ser får alligatorerna inte matas.
 
En alligator och några sköldpaddor.
 
Ett fint träsk må jag säga.
 
En lite mindre alligator som är ute och flyter.
 
Kolla in de stooora fiskarna.
 
En liten liten del av skolan. På hela skolan går det 17 000 elever, helt sjukt.
 
En annan del av skolan.
 
 
Efter vi hade gått runt på campus så åkte vi och käkade mat på något ställe här i närheten och då testade vi någon maträtt som är typisk för den här staden och det var riktigt gott. Man får tydligen alltid fri påfyllninga av dricka när man äter här och det blev tre såna där stora glas med coca cola, mums vad gott det var.
 
 
 
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: