Ursäkta mig

Jag insåg nyss att jag inte skrivit här på nästan 4 dagar, nu har jag tagit mig i kragen och tänker berätta vad jag har hunnit med sen i torsdag.
 
  • Torsdag-Avklarade en 30 minuters lång redovisning med gruppen och vi blev godkända, tummen upp för det!
  • Fredag-Tog en powerwalk på 7 km med 10 kg extra i bagaget och nej jag har inte gått upp 10 kg i vikt, utan gick med viktvästen för att sen avsluta träningspasset med lite styrka. Senare på kvällen åkte vi till Falun för lite hockey
  • Lördag- Igår pluggade jag, spelade the sims och gick ut och åt med mamma, pappa och farfar i Västanfors.
  • Söndag- Idag åkte jag in till Fagersta för att gymma och det blev 50 min styrka och 30 minuter kondition, nu ligger jag hemma i soffan och är hur trött som helst. Jag inväntar solsidan och sen borde jag läsa lite inför morgondagens två seminarium. Ska bränna av de tre seminarierna som jag missade när jag var i USA, imorgon och på fredag, sen är det bara att börja plugga inför tentan och våra prakitska examinationer.
 
/M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: