Träning & hockey.

Idag blev det 1 mil powerwalk och lite mage som träning. Mot kvällningen åkte vi till Borlänge för att kolla på rasmus när han skulle spela match. Då fick jag mitt livs första blodsockerfall och det fick jag samtidigt som jag körde bil, och det var ingen höjdare, kändes som om jag skulle svimma, så det blev byte av chaufför efter halva vägen.
 
Imorgon bitti tänkte jag gå upp lite tidigare för att åka till Söderbärke och köpa lite frukostgrejer, jag tror att jag måste börja äta lite ordentligare om jag ska fortsätta träna såhär hårt. Jag är dålig på att äta frukost, dålig på att äta mat överhuvudtaget och jävligt bra på att äta godis, ingen bra kombination det där.
 
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: