Herregud

Som jag tidigare nämnt så går det varg där jag bor och det är en/flera "tama" sådana, den som setts till går in på gårdarna och sticker inte ens fast folk försöker skrämma iväg den. När jag gick in på aftonbladet nyss så kom det upp en artikel där det var en bild på en varg och jag kände igen bilden så väl. På bilden står vargen kanske 50 meter ifrån min gamla skola. Vargen har tydligen gått in på skolgården och den sticker inte ens iväg fast man försökt skrämma iväg den. Jag är en djurvän men nu måste jag faktiskt säga att det förmodligen är bäst om de skjuter den stackaren. En varg kan ju inte få springa runt på en skolgård som är full av småbarn. Stackars barn och stackars deras föräldrar, de måste vara rätt så oroliga!
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: