Fotbollsporr på hög nivå.

Jag är i exstas och har setat och skrikit här i lägenheten helt för mig själv. Jag finner knappt ord för att beskriva hur jävla bra HAN är. Hoppas att Zlatans fyra mål kan tysta alla som säger dittan och dattan om honom. Jag är en Zlatanist ut i fingerspetsarna och tycker dom borde döpa om arenan till Zlatans lekpark eller något liknande, och låta honom pryda våra sedlar, frimärken och fan vet allt. Det borde inte vara lagligt att göra 4 snygga mål i en landskamp mot ett bra landslag, han är inte mänsklig!
 
 
 
Vem gör så där när man är 10 meter utanför straffområdet, eller vem gör sådär överhuvudtaget?
 
Ber om ursäkt för det här hetsiga inlägget men jag är bara så jäkla glad, Zlatan är bäst!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: