Dödstrött

Japp, som ni såg så var jag upptagen med att bli starkare( om ni såg det förra inlägget), men jag var även upptagen med att bli dödstrött, spyfärdig och kritvit i ansiktet. Jag brukar oftast bli röd som en tomat när jag tränar hårt och idag frågade jag min mamma hur röd jag var på en skala från 1-10, varpå hon säger, öhmm du var kritvit.
 
Jag har nämligen avklarat mitt första "hunkfys"-pass någonsin, ska jag vara ärlig så vet jag inte säkert hur jag ska kunna förklara vad det är för typ av träning, men något åt brottarfys och fysträning för MMA. Helt enkelt; jävligt jobbig träning. Jag är glad att det funkade fint med magen, då jag är inne i en period där långdistanslöpning är helt uteslutet, så nu kan jag träna stenhårt på det här sätte, hurrahurra!
 
Idag skulle läkaren ringa mig för att jag ska ta och byta medicin. De sa att han skulle ringa mig efter klockan tre, och när tror ni han ringde? Den jäkeln ringer mig klockan halv 7 då jag är på träning, så nu måste jag gå upp klockan 8 imorgon och ringa om en ny tid och det måste ske snabbt som attans för snart är jag utan tabletter och då blir det kris. Tycker dock synd om den stackarn som måste jobba så sent på kvällen.
 
Ikväll somnar jag nog ovaggat. Tummarna upp för hunkfys!
 
 
Firar med lite cola.
 
/M
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Är du i Sörbo? Ska ni på hockey imorgon? :)

Svar: ja jag är i sörbo ;) yes vi ska på hockeyn imorgon, ska du? :)
Mikaela Sandström

2012-11-20 @ 22:27:30
Postat av: Linda

ja :) då ses vi där!

Svar: Vad kul :)!
Mikaela Sandström

2012-11-21 @ 13:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: