Clarisonic

När jag var i USA så blev jag väldigt sugen på att köpa en Clarisonic ansiktstvätt, men jag bestämde mig dock för att avvakta. Nu har jag bestämt mig för att köpa/få en då jag bara har hört massa bra saker om den och jag har nämligen gjort en bra deal med mamma, jag får halva av henne( och pappa så klart) i julklapp och sen betalar jag halva själv, som en julklapp till mig själv, hehe.
 
Jag måste dock vänta till jul innan jag får den eftersom att det är Oskar som ska ta med den hem från USA. Jag kan knappt vänta, ser verkligen fram emot att börja använda den och hoppas på en superfin och len hy. Kan återkomma med resultat efter några veckors användning.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: