Örongudarna, kom igen nuurååååå!!!!!!

Nu befinner jag mig i Västerås igen och det är dags för ännu en jobb & träningsvecka innan det blir torsdag och det är dags att packa väskan och dra hem till Sörbo igen.

Jag har haft en trevlig helg hemma utan jobb så nu är jag helt utvilad och pigg inför den kommande veckan. Det kan behövas för jag är helt slut efter allt jobb och tränande i veckorna. Men det är jäkligt gött att jag kan ta hem jobbet på helgerna också, om så behövs, för jag har ju världens snällaste mamma som hjälper mig när det behövs.

Idag har jag bara tagit det lugnt innan jag, Niklas och Zacke tog bilen till Västerås. Vi gjorde ett stopp på Burger King, Max och Erikslund. Vi köpte öronljus för att försöka rätta till ett misstag som jag åstadkommit. Jag älskar nämligen att peta folk i öronen och har råkat peta in en vaxpropp(en REJÄÄÄÄÄÄL EN) i min pojkväns öra som vägrar försvinna trots en jäkla massa försök med revaxör och öronljus, så snart får jag nog börja inse att jag har gett honom lite sämre hörsel på ena örat(om inte farbror doktorn kan fixa det jag ställt till med, HOPPASHOPPASHOPPAS) Så om det finns nån människa som är lika störd som mig, som alltså gillar att peta folk i öronen, gör inte det!!! haha...





Nu ska jag droppa i lite revaxör i min pojkväns öra och be till örongudarna att han ska höra allt som vanligt imorgon. Annars får han väl köra in en topps i mitt öra så jag också får sämre hörsel...(jag har redan gett honom det erbjudandet, konstigt nog så har han inte accepterat det erbjudandet...hehe)


/M






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: