Liseberg!

Igårkväll gick vi ut och åt god mat här i Göteborg. Senare gick vi tillbaka till hotellet för att sova, trötta som vi var, efter en lång dag.

Jag avslutade även kvällen med en frappucino som till hälften var laktosfri( heja starbucks). Mina resekompisar är nog trötta på mitt tjat om Starbucks och jag får nog inse att jag är besatt, men man lär ju passa på att njuta om man bor ca 50 meter därifrån!

Idag började vi morgonen med Liseberg och ingen var gladare än jag. Vi har åkt karuseller och kört femkamp, som jag för övrigt vann. Priset blev gratis lunch och gratis är ju alltid för jäkla gott. De insparade pengarna brände jag dock på chokladhjulen, helt förgäves! Men jag är inte bitter för det, vädret var ju perfekt och jag kände mig som 12 igen.

Ikväll blir det mat på o' learys samtidigt som vi ska heja på Loreen!

Ha en trevlig kväll.

/M













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: