Hejhopp!

Valborg var väldans trevligt och vi grillade god mat och spelade plump tills det var dags att åka hem och sova inför seriepremiären, som vi dock torskade, men det kommer ju fler matcher!

Den här veckan har jag jobbat,jobbat och jobbat, ,sen tränat och varit med Niklas. Har även hunnit fått lite sol(kanske lite för mycket) samtidigt som jag setat ute och jobbat. Jag underskattade nog den svenska vårsolen och körde utan solskydd, så det resulterade i en gräslig bränna och en jävligt röd sådan, som tur är har den redan lagt sig.



kräfta


Min goda frukost imorse.





Första gången jag testade kinestejpen och nu har jag beställt en egen och hoppas det kommer hjälpa alla mina sträcknigar som jag lyckas dra på mig.



Nu inväntar jag träning och sen kommer pappa och hämtar mig. Det blir alltså Sörbo över helgen, tummen upp för det!



/M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: