Gotta love it!

Jag måste ju bara erkänna att jag älskar att ha ett jobb och speciellt just det jag har för tillfället. Jag kan jobba när jag vill, vart jag vill och hur jag vill. Jag kan nämligen se på tv samtidigt som jag jobbar eller sitta ute i solen om det är fint väder, samtidigt som jag tjänar pengar, hur nice är inte det?





Idag har jag varit hemma i Sörbo under dagen. Jag har jobbat och kollat på prinsessan Estelles dop. Vilken söt prinsessa vi har fått här i Sverige!

På kvällen var det dags att åka till Västerås för träning och nu är jag tillbaka i Sörbo, ända fram till torsdag kväll. Spenderar lite tid hemma innan vi drar till Göteborg över helgen.



/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: