Efter mycket velande hit och dit...

...så har jag nu bestämt mig för att åka med på träningslägret till Turkiet(Side). Vem skulle tacka nej till en vecka i turkiet liksom? Det var jäkligt nära att jag gjorde det när jag fick höra att det var en mellanlandning i Istanbul. Men sen tog jag mitt förnuft till fånga och bestämde mig, så nu har den där beslutsångesten övergått till "dödsångest"( jag tror alltså att planet kommer krascha). Jag är alltså  sjukt flygrädd och får "dödsångest" några veckor innan jag ska ut och flyga. Men nu ska jag tammefan ta och fixa det här utan att vara a pain in the ass mot mina anhöriga. Jag har en förmåga att gå dem på nerverna med mina" tror du jag kommer dö"-frågor.

Så nu blir det alltså sälen med min älskling och hans familj 1 april till den 6 och sen turkiet mellan 7-14.



/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: