Skäms på dig Mikaela!

Ber ännu en gång om ursäkt för mitt dåliga engagemang på bloggfronten, men jag har en bra förklaring: vi har inte haft något internet på en månad!
 
Nu är internetet tillbaka och ingen är gladare än jag. Eftersom vi bor i skogen så funkar ju inte 3G nätet på telefonerna så bra, vilket gjorde den där månaden utan internet i huset, till en förjävlig sådan.
 
Det har iallafall hänt en del roliga saker sedan jag skrev här sist.
  • VIK, fotbollslaget jag spelar i, har gått upp i serieledning lagomt till serieuppehållet. Detta känns sjukt bra och är väldigt roligt!
  • Midsommar har firats och som jag redan nämnt så gjorde vi det i Västerås med bästa gänget.
  • Jag har blivit med lägenhet i Västerås!
 
 
 
Här kommer lite bilder från midsommar!
 
 
Tänkte snart lägga upp ett inlägg om nya lägenheten, om någon skulle vara nyfiken på hur den ser ut.
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: