Pure happiness

För några veckor sedan så fick jag reda på att den här lägenheten nedan, numera är typ min.
 
Det är en liten etta med kokvrå i Västerås. Den ligger ca 1,5 km från stan och jag har 500 meter hem till Ullis.  Helt klart världens mysigaste lägenhet, som jag får flytta in i på fredag.
 
Kan inte beskriva hur glad jag blev när min farfar ringde och berättade att han vann budgivningen och hade köpt den här lägenheten som jag ska få bo i. Lägenheten är alltså min farfars, det är han som äger den, men det är jag som ska få bo i den, hur snällt är inte det?
 
 
 
 
Jag har redan varit på ikea och shoppat tallrikar och sånna där grejer. På fredag flyttar jag alltså in mina grejer, det blir inte allt för mycket grejer eftersom den är väldigt liten, men jag håller på att längta ihjäl mig!
 
/M
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: