Är huvudet dumt får kroppen lida

Min mage värker och det känns som om mina tarmar har gett upp, men jag har bara mig själv att skylla!
 
Jag älskar att äta strips, kebab,pizza,glass och massa godis men min mage gillar inte att  jag gör det och därför försöker jag hålla mig från det så mycket som möjligt, för att jag ska kunna träna utan att få ont i magen. Så nu när vi har uppehåll så tänkte jag äta en jävla massa skit på bara några få dagar, för att sedan återgå till det vanliga, så jag åt stripps flera dagar i rad  och avslutade med massa glas och nu har jag inte kunnat tränat ordentligt på flera dagar, det får bli promenader tills magen har lugnat ner sig.
 
Idag blev det 7 km powerwalk med vår nya viktväst!
 
 
 
/M
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: