Västerås

Idag tog jag mitt pick& pack och åkte till Västerås. Jag började med att hälsa på farmor som ligger på sjukhuset och sen åkte jag till lägenheten för att ta det lugnt innan det var dags för träning.
 
Nu ligger jag i sängen och äter sallad samtidigt som jag kollar på OS. Tråkigt att det inte gick bra för Sarah Sjöström igår, stackarn! Vi får hoppas det går bättre för handbolls-damerna ikväll!
 
 
Västerås sjukhus
Blev ännu en sallad från ICA och jag kan väl passa på att erkänna att jag inte har lagat mat i lägenheten än så länge... det kanske kommer imorgon! Min ursäkt är att jag har typ 200 meter till ICA:s plocksallad, alldeles för nära helt enkelt.
 
Här är söta Svante som promt ska dricka vatten ur tunnan, fast det finns inne och i sjön.
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: