Mobbad tjej?

Tidigare idag åkte jag till Erikslund för att handla på Citygross och för att äta på Ikea,  helt själv!!  Det är inte ofta man äter ute helt själv. Jag gillar verkligen inte att sitta helt själv och äta på en restaurang där det är hur mycket folk som helst, man känner sig så otroligt mobbad, haha, tur man är en snabbätare som bara kastar in maten och är klar inom 5-10 minuter.
 
Nu ligger jag återigen i sängen och kollar på OS. Jag inväntar damernas fotboll och sen ska jag själv ladda för fotbollsträning ikväll!
 
Tro det eller ej, men idag ska jag "laga mat" för första gången här i lägenheten och jag ska verkligen slå på stort, det blir..... Gulaschsoppa. Det är väl ungefär så långt mina matlagningskunskaper sträcker sig, alltså att värma på något i kastrullen.( kan dock misslyckas med det också)
 
 
 
 
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: