Lagfest. pluto.bakis. Ikea.Spicy.fotboll.

Igår var det lagfest och den var riktigt jäkla rolig. Vi lekte lekar, åt mat, spelade biljard och hade det jäkligt kul. Lite senare på kvällen så drog vi ner på stan där jag& Ammie gick vidare till Pluto innan det var dags att åka hem. Sen sov jag och Ullis här i lägenheten.
Imorse när jag vaknade så mådde jag fan lite dåligt, jag brukar aldrig bli bakis, FÖRUTOM när jag är dum i huvudet och dricker vin som jag tydligen gjorde igår. Aldrig mer vin!!
 
Illamående och äckliga åkte vi till Erikslund för käk och shopping. Ullis har färgat mina ögonbryn och imorgon ska hon klippa och färga mig. Inte illa med en kompis som är frisör!
 
Idag har även Moster och Zacke varit och kollat på lägenheten. När de drog hem så var det dags att bege sig ner på stan för att käka mat med några från laget, innan det var dags för att kolla på Em-finalen(som inte gick som jag ville).
 
Nu har jag badat och Ullis har precis dragit hem, så nu ska jag bara sova.
 
Men först lägger jag in lite bilder från igår!
 
 
 
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: