Imorgon befinner jag mig i ett annat land...

... och det är Spanien!
 
Jag, Mamma, Pappa och Living åker bort i 11 dagar. Det blir samma ställe som alla andra år men nu har jag inte varit där sedan 2010, och det är väldigt länge sen för å vara mig. Det ska bli underbart att komma iväg till värmen och vädret ser sjukt lovandet ut, strålande sol varenda dag, så med lite tur kanske vi till och med ska kunna bli lite bruna och inte komma hem som kräftor!
 
Imorgon tänker jag börja dagen med något starkt, helst lite tequila. Jag hoppas det kan funka mot flygrädslan, trots att det sägs att man inte ska dricka sprit för att minska flygrädslan... men det tänker då fan jag ta och göra!
 
Vi hörs när jag kommer fram(om jag kommer fram)
 
 
/M
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: