Woop woop...

... För snart kommer Någon hit. Eller ja han heter ju faktiskt Niklas, men man kan kalla honom för både Hjalle och Hjalmar men jag kan inte riktigt bestämma mig för vilket jag ska använda.




Ikväll blir det hockey, JVM, för den som har missat det. Det är inte heller vilken match som helst, speciellt inte i det här huset,det är alltså Sverige- Finland! Min far är finne och när det kommer till hockey så är han en riktig puuurfinne, och håller i princip på alla lag förutom Sverige. Tror ni det brukar vara krig här hemma när sverige möter finland? Oooja, det kan ni hoppa upp och sätta er på!

/M

Kommentarer
Postat av: En blogg om 5 systrar

Systrar svarar: Åh tack så hemskt mycket mikaela :D!!

2012-01-04 @ 00:31:16
URL: http://systrarnabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: