Västerås

Just nu är jag hemma hos Hjalle i Västerås och har det mysigt. Oj vad dyra bensinräkningar det blir nudå, men det är det verkligen värt. Men innan min mamma hinner ringa och rätta mig så måste jag erkänna att det faktiskt inte är jag som betalar dom än så länge, thanks Mamma& Pappa. v

Klickade in på den här hemsidan , där dom har massa snygga kläder, men även rätt mycket kläder och saker som jag inte skulle köpa. Synd bara att man inte kan beställa från hemsidan om man bor i Sverige. Är det någon som vet om det går att lösa? Jag vill helst slippa flytta till typ Canada eller Nya Zeeland, då skulle jag inte ens ha råd att köpa skorna och klänningen jag vill ha därifrån.





Godnatt

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: