trött tjej!

Jag är fortfarande sliten efter sjukdomen och är fortfarande inte helt frisk. Så idag blir det bara att ligga hemma i sängen och vila upp mig samtidigt som jag kollar på vinterstudion och skidskytte, tummen upp för det!

I fredags sålde jag min älskade systemkamera. Kändes faktiskt lite tungt att säga hejdå men som jag sagt tidigare "sometimes you gotta let things go, for better things to arrive." Jag åkte direkt och köpte den nya kameran som jag ville ha. Canon G12, den är grymt bra och passar mig mycket bättre, då jag inte var sådär jätteintresserad av inställningarna till min gamla kamera, som jag trodde att jag skulle vara.



Älskar att detn är så mycket mindre men fortfarande så jäkla bäst!

Jag har haft en slapp men underbar helg. Hjalle har varit här och vi har bara slappat eftersom jag känt mig halvt död. Helgerna går alldeles för fort nu för tiden. Längtar redan till nästa helg!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: