Träningsvärk det är bara förnamnet...

Hei ystävät!  Kände för lite finska idag, är ju trots allt halvfinne, kan dock bara svära på finska, så det där får google translate stå för. Måste även erkänna att google translate är en fantastisk uppfinning, den var extra  bra när man gick i skolan.

Nog om mitt finska påbrå och google translate. Jag har jordens träningsvärk, känns inte som jag har en enda muskel i kroppen som jag inte har träningsvärk i, men trots den fruktansvärda smärtan så måste man ju bara älska träningsvärk. Känslan av att man faktiskt har tränat riktigt ordentligt, det är en fin känsla.

Idag har jag bara jobbat halvdag och sen tog jag& träningsvärken en sväng till Arena(gymmet). Det blev en timmes Body Pump och sen 5 km på crosstrainern. Idag tränade jag och Anna tillsammans och tänk så mycket roligare det är att träna med en kompis.

Nu blir det spikmattan och sen ska jag mysa med mina söta katter.


Några bilder från helgen.

Ullis och Ture

Svante, Jag och Ture

Jag

/ En Mikaela med en sjujäkla träningsvärk.



träning:

60 min bodypump + 5 km crosstrainer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: