Nu går jag i ide...

... vi ses om sisådär fyra veckor?

Nej, men skämt åsido, det är iallafall så det känns just nu. Jag är sjukt trött och det är nog ungefär såhär jag kommer att känna mig de närmaste fyra veckorna när jag ska börja trappa upp min magmedicin från 0-4 tabletter på några veckor. Jag ber till gudarna att jag inte kommer vara lika trött som när jag började äta medicinen förra gången, då jag sov konstant.

Idag vaknade jag halv 12 och sen sov jag tre timmar "middag" mellan 14-17 , inte bra Mikaela! Men efter dom här fyra veckorna ska jag träna som aldrig förr, jag är så taggad!

Vill även passa på att säga grattis till världens bästa tvillingpar som fyller år idag! Grattis Mamma & Moster, ni är bäst!


Love you!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: