My precious is dead

Igår var ingen lyckodag direkt.
Dopet var trevligt men jag och Sandra var tvugna att åka tidigare för att hämta lilla Rex. Sen fortsatte vi mot Västerås och när vi kom hem till Sandra käkade vi en kebab. Sen insåg jag att jag inte hittade min plånbok och blev lite smått hysterisk och ringde runt till alla där den kunde vara. Jag hittade den tillslut under Hjalles soffa och precis när jag skulle ringa och berätta för mamma att jag hittat den så la min älskade telefon av... FML.
Jag hade hellere tappat bort plånboken än att min älskade lilla,fina,bästaste telefon skulle gå sönder. Nu lär jag väl få vänta en evighet på att den ska bli lagad. Vad är det med mig och telefoner? Jag har nog inte haft en telefon som hållt mer än ett halvår...
Just nu sitter jag iallafall i bilen påväg till Stockholm. Jag och Hjalle ska åka och shoppa lite.
Ikväll; Ullis 20 års fest, stooooort grattis till henne <3!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: