@ mosters place

Hockeymatchen var ju sjukt bra och spännande igår! Go Sverige och fan så bra Max Friberg har varit under den här turneringen.

Jag började morgonen med att arbeta och det blev bara 2 timmar idag, fanns inget mer jag kunde göra. Mitt nyårslöfte är ännu inte brutit, jag kan ju inte rå för om det inte finns tillräckligt med jobb, men jag ska ju inte ljuga, det är underbart och något som är mer underbart är att farfar sa att jag får vara hemma imorgon också .= lååång ledigt!

Just nu ligger jag i soffan och kollar på barnprogram med Zacke. Har även varit ut en stund med josssan, världens lataste(men snällaste)hund!

Ps. Inlägget om bloggar jag läser kommer inom några timmar.

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: