Mitt shoppingberoende bara växer och växer (och plånkan blir bara mindre&mindre)

Ja, på den senaste tiden har mitt shoppingberoende bara växt och växt, och likaså mitt intresse för kläder&skor, inte så kontsigt då dessa saker går hand i hand.



Här har ni några bilder på min fina garderob som vi(pappa&jag) har gjort om ganska nyligen. Jag älskar att ha en öppen garderob, det blir så mycket enklare att se alla kläder man har, och inget blir bortglömt!

Jag har även insett att jag har en sko-fetisch, nu är det inte så att jag bokstavligen tänder på skor, för så illa är det inte... än iallafall, hehe! Jag har en hel del skor men jag vill bara ha fler, helst med skyhöga klackar! Men sist jag var och handlade ett par skor blev det ett par låga skor och när jag stod där i affären hörde jag min mammas röst säga" MIKAELA OM DU NU SKA KÖPA ETT PAR JÄKLA SKOR TILL SÅ KAN DOM VÄL ÅTMINSTONE VARA PLATTA".

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: