Hurtig...

...det är precis vad jag har varit idag. Det blev inge jobb för mig idag, så jag tog en ordentlig sovmorgon och sen drog jag iväg för att träna. Åkte hem och gosade med katterna, började med min första scrapbook, åt mat och laddade om batterierna för dagens andra träningspass som blev BodyCombat. Riktigt roligt med det nya passet och jag är överlycklig över att jag klarade passet fint utan några problem med magen(tarmarna, inte träningsvärken)

Nu blir det mat igen och sen ska jag lägga mig i sängen och prata i telefonen med min älskling och sen blir det sovdags för jag är väldigt trött.



'
Idag bjöd mamma mig på min favoritsallad från hurtbullen, den slår Vivaldis med hästlängder!

/M



Träning:

Morgonträning: 5 km crosstrainer + 30 min styrke
Kvällsträning: 60 min Combat





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: