Heeeelvetee!

All optimism är som bortblåst idag.

Jag hade åtminstone en bra& mysig morgon, ända tills Hjalle klev ur sängen och skulle till jobbet. Sen åkta jag hem till Fagersta för att mata farfars katter & rådjur och sen bums hem i sängen för två timmars sömn. Vaknade upp med världens huvudvärk, men jag var ju så otroligt taggad för träning så jag klädde på mig träningskläderna fast det kändes som om mitt huvud skulle sprängas och sen fick jag väl inse att jag mådde alldeles för pissigt för att träna så jag tog febern och självklart hade jag lite feber...jag blir inte ens förvånad längre. När har den här äckliga förkylningen tänkt sticka? Den verkar ju aldrig ge upp.

Men om jag ska försöka hitta något positivt med det hela, så var det ju faktiskt tur att jag inte gick och tränade med feber. Då kanske jag hade blivit ännu mer sjuk, och då kanske det skulle dröja ännnnnu längre innan jag får träna.

Istället lägger jag mig i sängen och kollar på The fabulous life of ana gina.



/M


Kommentarer
Postat av: Linda

Krya på dig <3 kan du skicka bilderna från dopet till min mejl? pussochkram

2012-01-11 @ 15:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: