Fullt ös medvetslös!

Jag får ursäkta den dåliga uppdateringen den här helgen, men jag har helt enkelt haft fullt upp med de söta katterna som flyttat in, plus att Niklas har varit här.

Katterna fick efter många diskussioner och förslag, heta Svante & Ture. De är så söta att man bara vill äta upp dem. De busar nästan hela tiden. Så himla kul att dom har varandra att busa& leka med, dom trivs verkligen ihop och vill inte vara i olika rum, dom sitter till och med i kattlådan samtidigt.

Helgen har alltså bara bestått av mys och lek med katterna. Men , idag har jag faktiskt tränat och det blev ett rejält styrke pass och gud så trevligt det var!


Äntligen ett ordentligt träningspass.

Ture& Svante

Ture myser.

jag & Niklas på Elsas efter 2,5 km i spåret( pinsamt kort, men jag höll på att dö av trötthet efter att ha vilat i 5 veckor)

Svante och Ture

Ullis kom hit och klippte av krullet.

Svante och Ture

Nu ska jag&Niklas ta och basta, ha det bra!

/M



Träning: 20 min crosstrainer + 60 min styrke. Har jag inte en fruktansvärd träningsvärk imorgon, så kommer jag nog aldrig ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: