Den här "reklamen" räddar liv och det kan även du!

LIVSVIKTIGT!







Filmen och bilden är från strokekampanjen.se



De här klippet kan man se på tv( vet inte om det fortfarande visas, men har gjort) och bilden har jag sett på vårdcentraler och jag tycker verkligen att det här är ett viktigt budskap. Tänk om just jag skulle kunna rädda ett liv därför att jag kom ihåg det här efter att ha sett det på tv. Tänk om alla människor som ser det här verkligen lägger det på minnet... då kan vi rädda liv, det tycker jag är häftigt och livsviktigt! Så därför vill jag uppmana alla som inte har memorerat det här, att göra det nu på en gång!

/M


Kommentarer
Postat av: emma svalland

sv; jag tränar på Factor Functional Gym! Det är inte ett ''gym'' utan ''cross fit pass'' som man kör i grupp :)

2012-01-17 @ 18:59:02
URL: http://emmasvalland.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: