Trött, tröttare, tröttast!

Trött, tröttare, tröttast!

Jag har precis gått in på min tredje vecka med den nya medicinen och känner att tröttheten har slagit till. Det känns som om jag skulle ha varit uppe flera dagar i sträck fast jag egentligen sover 12 timmar på nätterna och gärna några timmar middag under dagen.

Jag klädde på mig kläder för att åka och gymma men insåg ganska snabbt att det inte var någon idé eftersom det kändes som om jag skulle somna i bilen.Det får helt enkelt  bli en till vilodag, trots att det känns förjävligt. Men man måste ju tyvärr lyssna på kroppen när den säger ifrån. Jag hoppas att jag snart kommer att känna mig piggare för imorgon vill jag verkligen träna!


/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: