Söndag& Måndag

Igår skulle jag ju ha åkt hem till fagersta men så blev det inte. Jag stannade kvar här i Västerås och väntade på Niklas som kom hem från sin match klockan 10 på kvällen. Under tiden han var borta hann jag träna på Feelgood, äta mat med hans familj och sova middag.

Idag är det måndag och jag är fortfarande i Västerås, men vi ska snart bege oss hem till mig. Idag blir det faktiskt en vilodag och det känns inte alls bra. Det gör ont i mig att ta en vilodag och det känns jättetråkigt, så kul tycker jag det är att träna. Men kroppen behöver vila ibland, så det får faktiskt bli så!

Det första jag ska göra när jag kommer hem är att mysa med världens sötaste katter

/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: