FSF= FUCK SVENSKA FOLKET!

Ikväll har jag ingen Niklas här och det är självklart väldigt tråkigt. Han åkte och kollade på LFMAO(felstavat kanske?) medans jag har setat hemma och kollat på melodifestivalen. Bra val där Niklas! Jag älskar melodifestivalen och idrottsgalan men nu börjat det svenska folket fan gå mig på nerverna... vad tänker ni med? Först vinner Rolf Göran Bengtsson Jerringpriset och sen går Björn Ranelid till final i melodifestivalen? JAG- TROR- JAG- DÖÖÖÖÖR!!! Fattas ju bara att han går och vinner också...



Idag önskar jag inget annat än att jag är litelite mer finsk än vad jag är svensk. (förutom när vi kommer till Johan Olssons uklassning idag, då är jag supersvenne och stolt)


/ En stolt halv finne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: