Västerås

Idag åkte jag tåg till Västerås och när jag kom fram var det världens jäkla snöstorm, konstigt nog så kom jag fram och blev bara några minuter försenad. Trodde alla tåg skulle vara inställda idag, så blev väldigt glad över att jag kom fram. Det verkar ju som det varit kaos lite överallt i Sverige idag. Tänk att det är samma visa varenda vinter.
 
 
Jag och några från min grupp var i metodrummet i nästan 3 timmar och övade inför morgondagens praktiska prov. Jag känner mig sjukt nervös och värdelös. Det är så otroligt mycket småsaker att tänka på, så imorgon kanske jag får mitt livs första IG, wohoo.... Efter att vi övat färdigt så gick jag, Towe och Abir till spicy och käkade mat, mums vad gott det var. Nu har jag precis kommit till lägenheten och ska snart försöka plugga lite inför morgondagen och sen bara ta det lugnt.
 
Asta, hon kommer få stå ut med oss i 2,5 år till.
Snö,snö och snö
Mysigt med all julbelysning nere på stan.
 
/M
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: