Starkt är snyggt- men smaken är som baken, delad.

Läste Idas träningsblogg på fagersta-postens hemsida och blev inspirerad av hennes inlägg som heter Starkt är snyggt. Något jag verkligen håller med om, starkt är supersnyggt.
 
Smaken är som baken, delad, och det är väl en jäkla tur ,för det vore ju jäkligt tråkigt om alla såg likadana ut. Jag tycker att alla människor är fina på sitt sätt och jag själv gillar allt från kurviga kroppar till vältränade kroppar. Själv har jag aldrig kunnat haft en kurvig kropp, även om jag velat. Jag har i hela mitt liv varit väldigt liten, smal och tränad. Eftersom jag älskar att träna så har jag automatiskt fortsatt på "stark är snyggt"- banan och jag tycker även att det är otroligt kul att se resultat av träningen, så idag hoppade jag i träningskläderna och tog tre kort, så att jag om några veckor/månader kan se om det skett någon förändring. Spännande!
 
 
Jag får ursäkta "nakenchocken" och tändsticksarmarna( förbättring pågår).
 
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: