Vila i frid.

Vila i frid min älskade lilla farmor.
 
Du som kämpade och var så envis, men den där jäkla cancern tog över, livet är fan inte rättvist! Jag önskar att den där hemska sjukdomen bara kunde försvinna.  Men nu slipper du ligga och plågas, vilket faktiskt känns skönt. Jag hoppas du kommer få det fantastiskt där uppe i himmelen och ge min mormor och morbror en kram från mig är du snäll!
 
Jag hoppas du får obegränsat med bullar och kakor om nätterna och att du får vara så lat som du bara vill Jag älskar dig farmor, kommer sakna dig!!
 
 
Nu får du spela skjortan av dem där uppe!
 
/M
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

<3

2012-08-26 @ 09:22:29
URL: http://Lindamariabrannstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: