Tillbaka i Sörbo

Igår kom mamma ner till Västerås. Vi åkte till Erikslund för att handla på Ikea och elgiganten, det blev en liten köksvagn och en micro. Efter det åkte vi upp till sjukhuset för att hälsa på farmor, innan det var dags för mig att åka och träna fotboll. Det var sista träningspasset för den här veckan och nu är jag tillbaka i Sörbo.
 
 

Den här fina cykeln har jag fått låna av min moster. Den ska jag självklart ha i Västerås. Det ska bli så skönt att kunna ta mig dit jag behöver utan att behöva tigga skjuts av någon.
 
 
/M

Kommentarer
Postat av: Living

Du vet ju att taxi Living alltid är i tjänst! :-)

Svar: Haha taxi living är bästa taxin i stan ;) !
Mikaela Sandström

2012-08-17 @ 13:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: