My name is Mikaela and i'm a shopaholic.

Ååå vad jag älskar när det kommer in nya kläder i affärerna och jag bara älskar kläder som man har på hösten, med fina färger, varma&mysiga stickade tröjor, och fina höstskor, mums mumms vad mysigt det är med hösten. Nu tycker jag bara att det ska bli lite lite kallare så att man slipper svettas i de stickade tröjorna.
 
Idag var jag alltså ner på stan, jag började med att besöka banken för att fixa så att mina csn-pengar kommer in på mitt konto och efter det gick jag lite i affärerna och jag ville bara shoppa mer och mer, så när jag insåg att jag gjort av med för mycket pengar så cyklade jag hem igen, och det gjorde jag med några nya plagg i kassarna.
 
Skinnväst från Gina.
 
 
Blus/linne/tshirt( eller vad fan det nu kallas) från Gina.
 
 
Linne från Bikbok.
 
 
Blus/linne/tshirt från Bikbok.
 
 
 
Body från bikbok
 
 
Samma body, fast baksidan.
 
 
Klänning från Monki
 
 
Mobilfodral från Monki.
 
/M
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: