Min kväll

Idag på kvällen skulle jag egentligen kollat på matchen som jag själv inte kunde spela. Men efter att jag& Ullis gick till Ica så började det spöregna och då bestämde jag mig för att jag inte ville stå ute i regnet och kolla på en lång match och bli ännu mer sjuk än vad jag redan är.
 
Istället för match så blev det en kväll i lägenheten. Ullis har bjudit på guling-gryta och det var skitgott! Vi har även sett på handboll( bra Sverige!!), kollat filmen LOL, ätit melon&fetaost. Vi har alltså haft en lugn och trevlig kväll.
 
 
Efter att jag blivit sådär blöt så kände jag bara för att stanna inne och försöka bli frisk!
 
 
Ullis är blötare än blötast!
 
 
Mycket god mat som Ullis lagat.
 
 
God efterrätt till en riktigt bra film.
 
 
/M
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: